Inne Sekcje NM

Naprzód Młociny Street Workout WCA

Każdy osoba, która biega, powinna dla polepszenia sprawności oraz swoich wyników zaplanować dodatkowe zajęcia, które obejmą ćwiczenia brzucha, pleców, ramion. Ćwiczenia tych partii mięśni mogą kojarzyć się z siłownią, z klubami fitness i często są pomijane przez biegaczy. Ci jednak, którzy regularnie je wykonują znają ich moc i wiedzą jak doskonale wpływają na sprawność i wytrzymałość podczas biegu, nie mówiąc już nic o znacznej poprawie sylwetki.

  • W naszej grupie jest już coraz więcej osób, które dostrzegają czym są ćwiczenia wzmacniające i w okresie wiosna – lato – jesień tworzy się grupa Naprzód Młociny Street Workout.
  • Jesień Zima tworzy się grupa Mors Komando czyli grupa Morsów.
  • Sporo osób jeździ na rowerach. Mamy w swoim portfolio zarówno wypady w Kampinos na grubych oponach, gdzie orzemy ścieżki i szlaki na rowerach typu MTB, jak również mamy stałych bywalców szosówek, krążących po ulicach wokół Warszawy i nie tylko.
  • Mamy również sekcję górskączyli wielbicieli biegania po górach, którzy co roku wyjeżdżają na wypady w góry by tam zaspokajać swoje sportowe marzenia.

SEKCJA WORKOUT

Nie jesteśmy grupą zaawansowaną, nie mamy trenera, są osoby, które ćwiczą w WCA i stamtąd przynoszą wiedzę, są również osoby, które dużo czytają, oraz nie należące do grupy, a ćwiczące z nami, one również sporo nam podpowiadają. Treningi nasze są dostosowane do osób, które przychodzą na treningi. Jak widać na powyższym zdjęciu przychodzimy również z dziećmi, które mają co robić.

Ćwiczymy wspólnie na powietrzu, zwykle o godzinie 20:00 na placu Warszawskiego Centrum Atletyki, KLIKNIJ na MIEJSCE SPOTKAŃ. Oczywiście zawsze wcześniej informujemy o tym na naszym Facebooku #NaprzódMłociny.

Każdy, kto chciałby wykonywać takie ćwiczenia może śmiało je robić w domu. Najlepiej również zacząć w domu. Wystarczy trochę miejsca na podłodze, chęci oraz sumienność. Nic nie da raz w tygodniu parę pompek czy brzuszków. Należy do tego podejść całkiem poważnie. Dla początkujących polecam dwie fajne strony opisujące jak się do tego zabrać:

  • Porady jak zacząć i jak wykonywać podstawowe ćwiczenia >>TUTAJ<<
  • Jak zorganizować/zaplanować sobie ćwiczenia >>TUTAJ<<

Dla zaawansowanych, lub takich, którzy coś tam kiedyś ćwiczyli a poszukują urozmaicić sobie ćwiczenia, oraz nudzą ich pompki i brzuszku:

  • Gotowe sety ćwiczeń >>TUTAJ<<
  • Doskonałe filmiki instruktażowe wielu ćwiczeń oraz zestawy ćwiczeń >>TUTAJ<<

Naprzód Młociny Street Workout WCA2

mors-komando-naprzod-mlociny-morsy-z-bielan-morsowanie

SEKCJA MORS KOMANDO

Zaczęliśmy przygodę z Morsowaniem w 2016 roku i na pewno będzie ona dalej kultywowana. Jest to z jednej strony b. duże wyzwanie dla każdego, z drugiej działa jak krioterapia. Działa pobudzająco i kojąco jednocześnie. Wielu naszych członków z Naprzód Młociny zauważyło wzrost odporności na choroby oraz przyspieszenie regeneracji po długich wybieganiach. Dlatego też zwykle Mors Komando tworzy się w niedzielę (sobota długie wybieganie np. w Kampinosie) w okresie w którym temperatura wody spada poniżej 7°C

Wszystkich ciekawych:

  • Czym jest morsowanie?
  • Jakie są wrażenia?
  • Co jest potrzebne by zmierzyć się z morsowaniem?
  • Jakie są zagrożenia?
  •  co powinienem jeszcze wiedzieć o morsowaniu?

Zapraszam na nasza zaprzyjaźnioną stronę BielanyNaStart.pl w której wyjaśniłem w artykule >> MORSY Z MŁOCIN << wszystkie najważniejsze powyższe pojęcia i zapytania.

Spotykamy się przeważnie w tym samym miejscu, zwykle o godzinie 10:00 na  KLIKNIJ na MIEJSCE SPOTKAŃ. Oczywiście zawsze wcześniej informujemy o tym na naszym naszej zamkniętej grupie na Facebooku #NaprzódMłociny

morsowanie-na-bielanach-mors-komando-naprzod-mlociny

SEKCJA TRIATHLONOWA

Część z nas nie poprzestaje na bieganiu. Dokładamy do tego pływanie i jazdę na rowerze. Startujemy i trenujemy już od kilku lat. Każdy/a z nas ma swój cel – dla jednych to wyjście z domu po pracy, dla innych poprawienie rekordu na danym dystansie. W 2018 roku od maja organizujemy weekendowe treningi w i obok Jez. Łomiankowskiego w Łomiankach. Tu pływamy w jeziorze, potem wsiadamy na rower, lecimy kółko do puszczy, a po powrocie jeszcze kilka kilometrów biegu. W sezonie triathlonowym startujemy w okolicznych i ogólnopolskich zawodach (Płock, Piaseczno, 5150 czy Nieporęt, na którym będziemy liczną grupą).

Zapraszamy do naszej grupy wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił. Jesteśmy amatorami, którzy z odpowiednim dystansem podchodzą do treningów i zawodów (nie interesuje nas lans i sprzętowy „wyścig zbrojeń”).